Menu Close

Sajt kao lična karta vaše firme

 

Odvajkada kada ljudi nešto ne razumeju ili im je nepoznato odgovor pokušavaju da nađu u enciklopedijama ili drugim knjigama. U današnje vreme, internet sadrži više podataka nego sve knjige ikada zapisane. Njegova baza podataka je iz dana u dan sve veća, kao i broj korisnika istih.

Internet je postao sredstvo bez kojeg vaše dete ne može da odgleda crtani film ili uradi domaći zadatak, kao i sredstvo pomoću kojeg nalazite recepte za kolače i puštate laganu muziku za opuštanje. Međutim, dobar deo korisnika interneta je u potrazi za kontaktima sa starim prijateljima ili potencijalnim saradnicima.

Mimo društvenih mreža, sajt je osnovi izvor informacija o nekom poslovanju ili izvršiocu istog. Kada kažemo da je sajt lična karta svake firme to doslovno i mislimo. On predstavlja virtualno ogledalo koje ćete staviti ispred svoje firme i ponosno pokazati posetiocima sajta. Kao što vam je bitan prvi utisak ljudi kada vas vide, ili vaš profil na nekoj društvenoj mreži, isto tako treba da vodite računa kakav ste dojam ostavili na korisnika od ulaska na sajt do samog kraja.

S obzirom da je njegova važnost izuzetna, sajt treba da uradite najbolje moguće. Estetski izgled sajta bi bilo poželjno da prilagodite karakteru vaše delatnosti, kako bi potencijalni klijenti podsvesno stekli utisak koliko ste profesionalni u svom zanimanju. Opet, ne bi trebalo da vaš sajt izgleda previše ležerno i neozbiljno koristivši neobične fontove ili previše žargonskih izraza i slika. Prilikom izrade sajta važno je da imate svoju ideju i da nađete firmu koja će vam pomoći da je ostvarite, ili čak i poboljša svojim dosetkama iz postojećih obavljenih projekata. Važno je da verujete u svoje kreatore sajta i da se međusobno usaglasite oko detalja, kako bi sve ispalo u najboljem mogućem redu.

Vaš sajt treba da sadrži naziv firme, osnivača i zaposlenih, kratak tekst o firmi, kao i o njenom poslovanju. Kroz tih nekoliko pasusa vi bi trebalo da formirate vezu između klijenta i firme, da objasnite zašto ste vi najbolji izbor i da otklonite sve sumnje u vezi vaše profesionalnosti. Dodatna objašnjenja, na primer, oko transporta, mogućih sastanaka, kao i načini kontaktiranja jasno će klijentima staviti do znanja da ste uvek dostupni za saradnju, kao i dodatna objašnjenja, ukoliko su ona neophodna. Slike vaših rezultata prethodnih poslovanja samo će osnažiti utisak o vašoj firmi.

Koliko često vam se desilo da vam se na googl-e pretrazi ili društvenim mrežama nudi nešto što vam je nepotrebno, a pravi pojmovi i objašnjenja nikako da isplivaju? SEO optimizacijom osigurali ste se da vaša firma neće pasti u zaborav. Ovaj čin će omogućiti vašem sajtu da uvek bude među prvima, ako ne i prvi, na pretrazi kada se ukucaju ključne reči. Iako sajt pravite, uglavnom, samo jednom, vi time niste završili svoj posao. Preporučuje se da ga stalno upotpunjujete novim slikama, uslugama, kao i blogovima.

Sajt predstavlja jedan od glavnih vidova oglašavanja firme i ne bi trebalo da štedite na izradi istog. Ipak, on je vašim klijentima na raspolaganju 24/7 svaki dan u godini i daje relevante, istinite i blagovremene informacije o vašoj firmi, njenom imidžu, brendu, kao i samom proizvodu ili usluzi.