Menu Close

Kada se treba osloniti na brend auto guma

putovanje autom

Govoriti o tome koliki napredak je postignut u razvoju auto industrije u proteklom veku sasvim je suvišno. Dovoljno je samo pogledati neki stariji film ili snimak trka, pa čak izaći na ulicu i posmatrati koliko se razlikuju automobili među kojima je razlika u periodu proizvodnje deset ili manje godina, da ne govorimo o promenama koje su nastajale kada bismo se vratili nekoliko decenija unazad. 

Ono što želimo da istaknemo je to da kako su se menjali dizajn, snaga i efikasnost motora i komfor koji uživamo u vožnji, tako su se, paralelno sa tim, unapređivale sve komponente koje su ugrađivane na automobile, kao i čitave infrastrukture neophodne za normalnu vožnju. Inovacije, tehnološka revolucija i promene zakonskih propisa nisu zaobišle ni auto gume, jer kao što kaže stara izreka da ’’čizma glavu čuva’’ tako su sve nove generacije guma morale da odgovore na nove izazove povećanja brzina kretanja modernih automobila, težina kojima će biti opterećene, a da pri tome garantuju neometanu upravljivost i omoguće zadovoljavajući  vek trajanja. 

Zašto su neki brendovi guma uopšte i zaslužili poverenje vozača

Naravno da će svako, kada se radi o kupovini novih guma, pre nego što investira u njih, odvojiti dovoljno vremena da se adekvatno informiše o karakteristikama određenog proizvođača i da se uveri da će odgovarati njegovim potrebama u vožnji. Jednako je sigurno i da je nužno da željene performanse moraju biti usklađene i sa specifikacijom proizvođača automobila, kao i da  mora biti moguće konkretne pneumatike uklopiti u konkretni model automobila. Što se tiče propisanih dimezija guma, one se mogu pronaći ili kod vozačevih vrata ili sa unutrašnje strane poklopca za gorivo, u zavisnosti od modela i proizvođača. 

Kriterijumi na koje bi tebalo da obratimo pažnju su,  na tržišti Evropske unije, jasno istaknuti oznakama i to su pre svega, ekonomičnost, bezbednost i nivo buke koju proizvode, i od njih i treba započeti selekciju, kako među proizvođačima, tako i među pojedninačnim modelima jednog proizvođača. 

Osim pomenutih, na globalnom tržištu su prisutna dodatna 3 kriterijuma, od kojih ni jedan nije za zanemarivanje, ukoliko želimo da donesemo pravu odluku, a to su stepen prijanjanja na podlogu, stepen potrošnje gazećeg dela i potrošnja goriva, odnosno stepen efikasnosti. 

Nakon što smo sopstevnu zamisao ’’provukli’’ kroz sve pomenute kriterijume i dobili nešto jasniju sliku onoga što bismo mogli izabrati od ponude na tržištu, na scenu stupa budžet. Kod ovog, poslednjeg, koraka u odlučivanju treba samo imati u vidu da se radi o jednom od, po pitanju bezbednosti, najvažnijih elemenata na vozilu i da bi kompromisi trebalo da budu minimalni, jer iako svaki proizvod ima različite cenovne rangove, ostavrena ušteda se  neizbežno mora odraziti na neku od performansi.

Uzevši sve pomenuto u obzir, zaključak se nekako sam od sebe nameće, a to je da bi ipak najracionalniji postupak bio pokloniti poverenje nekom od etabliranih brendova, iz nekoliko razloga. 

Pre svega, na globalnom tržištu koje je prezasićeno po pitanju bilo kog tipa proizvoda, izgraditi ime i uspešno ga godinama održavati nije ni malo lak zadatak, posebno kada se ima u vidu brzina komunikacije i dostupnost informacija u savremenom informatičkom dobu. 

Takođe, odolevati konkurenciji u uslovima bespoštedne borbe za udeo u prodaji guma podrazumeva konstantno održavanje određenog nivo kvaliteta i zadovoljstva potrošača. Opstanak na tržištu i održavanje pozicije prepoznatljivog brenda podrazumevaju i neprestani rad na unapređenju sopstvenog proizvoda, investiranje u moderne tehnologije i periodinčno uvođenje inovacija i unapređenje onoga što je već bilo okarakterisano kao ’’dobro’’.

Zašto Fulda gume zaslužuju naše poverenje

Kompanija Fulda bavi se proizvodnjom guma već duže od jednog veka, tačnije od 1906. godine i tokom tog perioda postala je jedan od najpopularnijih izbora vozača, prvo u Nemačkoj, a potom i šire. Osnovana u istoimenom gradu, danas proizvodi kao član Goodyear grupe, što samo po sebi predstavlja dodatnu preporuku. 

Zahtevno nemačko tržište sa kupcima koji za svoj novac očekuju samo najbolje i visoki standardi proizvodnje koji se očekuju na tom tržištu rezultirali su time da su Fulda gume postale sinonim za kvalitet i siguran oslonac za vožnju pri nepovoljnim i otežanim vremeskim uslovima i stanjima na putu. 

Kako se dobar glas daleko čuje, Fulda danas ima 1800 radnika koji godišnje proizvedu oko  8 miliona guma, koje se potom distribuiraju u 28 evropskih zemalja. U kompaniji sa ponosom ističu da sva njihova postrojenja zadovoljavaju ISO 14001 standard koji se odnosi na sistem upravljanja proizvodnjom i zaštitu životne sredine. Fulda gume, zahvaljujući Smart move konceptu, nude optimalni balans između uloženog novca, kvaliteta izrade i upravljivosti u svim uslovima vožnje. Fulda guma zavredile su pažnju i zaradile poverenje mnogih iskusnih vozača, koji se danas rado odlučuju za standard, kakav one predstavljaju.